Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Wednesday, April 27, 2011

::SIAPA KAU??::

Aku panjat angan angan,
Dan aku mula pasang impian,
Tersenyum bila nampak hidup,
Bersinar bila lihat warna.

Dan kelibat sama berjalan menghampiri aku,
Kabur.
Makin dekat. Jelas.
"Siapa kau?"
"Aku........"

Pap ! bahu ditepuk.
Ahhhh, mengacau je !
Sekali lagi, angan angan lesap.


Wednesday, April 20, 2011

MAKIN DEKAT

.
.
.
.
.
.

Last presentation: done !
All assignments: finished
Last class: tskkk also done :'(



Oke, banyak sangat benda yang datang dalam pikiran aku skarang.
aku nak cipta sesuatu yang akan bagi aku kepuasan.
aku nak buat sesuatu yang akan bagi aku kenangan.
aku nak jalan dengan kawan kawan aku.
aku nak makan dengan kawan kawan aku.
aku nak gelak besar dengan kawan kawan aku.
macam macam !




sebab aku tau bila hari tu datang,
kawan kawan aku tu takkan aku bagi gelak yang besar
sebab dorang akan bagi aku air mata.

kalau tak percaya,
kita tunggu
dan lihat
bila hari itu tiba.



[HARI TERAKHIR DI UNISZA]