Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Saturday, May 11, 2013

:: Marathon Bacaan Annual Report ::



Dissertation punya pasal maka aku telah stay up di library.


Sekarang dah pagi.
Kalau lah sekarang ni orang sama yang ada di library petang dan malam semalam, dan dorang perasan aku, mesti mereka akan ramai-ramai berkata dengan sebulat suara dan sehati sejiwa,
"Eh ada lagi budak ni. Tak balik mandi kerrrrrrrr???"


Hahaha..Nok kelik doh la ni.


Thursday, May 2, 2013

GE-13




Sejak dari bangku sekolah saya tak pernah lupa akan Rukun Negara Malaysia. Sentiasa terpahat di dalam hati dan minda.

"Yang pertama; Kepercayaan Kepada Tuhan"

Maka, sebelum saya setia kepada raja dan negara, saya mesti menghormati, mentaati, mengenali dan mengagungkan Tuhan saya, Allah. Saya ikut rukun negara kan 




#Balaghah. siapa faham, akan faham

Saturday, April 6, 2013

Pertumbuhan Gigi Bongsu




Sedang mengalami pertumbuhan gigi bongsu yang amat dasyat. Dah seminggu rasanya.
Gusi sedang membengkak. Nak jumpa dentist takut *tskkk :'(
Kalau da sakit yang amat baru aku pergi..hehe
 

Kata orang full teeth kita ialah 32.
Aku kira gigi aku baru 29. So, persoalan disini adakah gigi aku akan tumbuh lagi 3?? (x berapa mahir la bab gigi ni)
Nak tumbuh 1 pun siksa



P/S: Nama pun 'bongsu' kan. harusla banyak sikit perangai nya. sabo je la.




Saturday, January 26, 2013

Dalam Proses Memperbaiki Diri


Insya Allah..
Semoga dipermudahkan
Amin Ya Rabbal Alamin.