Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Friday, September 11, 2009

korang dah ada baju raya ke?


Setiap kali tiba musim perayaan,
soalan yang biasa diajukan mesti ni:
uhuk3

dah beli baju raya?
tema warna ape tahun ni?
buat ke beli?


Aku? attention pleaseee,
Takde baju raya lagi..hahaha


Nak kata tak cari dah dua malam keluar sebab cari benda alah ni.
sampai balik pukul 12 malam tu.
kalau kat umah buat gini confirm kena belebel gile2 dengan ayah aku.

mane tak nya,

Aku kan POMPUAN MELAYU TERAKHIR,
Photobucket
takde makna la nak kuar lewat malam ni.

*hahaa..korang ni! sekali sekala bagi la aku peluang nak perasan :p*





Maka dengan ini,
TO ABAH:
nanti akak balik kolumpo jom kita keluar carik baju raya. kalau tak nanti akak tanak raya. *boleh ke gitu? hoho*



p/s: sepatutnya dah janji ngan abang aku die yang kena teman. tiba tiba buat hal la pulak..nak balik ganu awal. sekeh laju laju kang...
Photobucket


6 comments:

Framestone said...

waduh nuyu..moh cari baju raya dgn bro nk x he...23x

bro xcarik lg nie huhuhu

nuyu farhan said...

lor,
bro pn x cari lagi ke?
cepat2..moh kite carik
:p

Azrul said...

hmm taun ni xda bj raya pun

nuyu farhan said...

selalu jugak dgr yang boy cakap:

"takde baju raya"
"pakai yang lps punya je"
"tak yah baju raya pun takpe"

hehe..sangat simple. kan bagus kalau gurl pun gitu gak..jimat duit
:D

Zumairi said...

tanya awek sebelah Nuyu...dia dah beli baju raya?

nuyu farhan said...

sume blom beli..hehe