Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Tuesday, December 29, 2009

::BERMULA::

Assalamualaikum sume..anda sihat? harapnya sentiasa bahagia la ek.

Semester 6 dah bermula..3 hari bagi mereka yang hadir pada hari pertama class.
dan 2 hari bagi aku. sebab ahad pagi baru aku sampai sini.
kemas barang pe sume then tido tak pergi class.
*tapi kira dimaafkan sebab 1 kelas je pun + skarang pun ade lagi yang tak datang..heheh*


Alhamdulillah..
sem ni bermula dengan agak baik bagi aku.
kelas banyak start pagi..ade yang habis pukul 7. tido malam pun awal.
masih tidak dihujani dengan bebanan esaimen + projek yang berat.
terasa diri begitu tenang dan berada dekat denganNYA.
semoga rasa ini berterusan dari hari ke hari dan tidak akan putus..InsyaAllah.

Amin.

3 comments:

faizu said...

wah..da stat new sem...huuhu..xmo balik u!!!!mls blaja..hehe

puspawarna said...

huhuhu....
rasamu itu rasaku....

nuyu farhan said...

faizu: haha..balik2! tamo malas...

leya: bila rasaku ini rasamu..oh, suke..