Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Thursday, May 27, 2010

kiann~



ini bukan lagu mawi tu,

"kian jauh kian hilang, kasih antara kita"


tapi....,


kalau mereka sedang menantikan,
'DEBARAN WORLD CUP KIAN TERASA'

aku pulak,
'DEBARAN PRAKTIKAL KIAN MENGHAMPIRI'




buku audit tak bace lagi,
basic akaun kena ngulang balik.
oke, ianya sangat mendebarkan sebab aku mane pernah praktikal or keje camni sepanjangggg hidop aku.
so, it's scaryyyy........



Sunday, May 2, 2010

::cuti bermulaaa::


iyee, seperti tajuk entry diatas
cuti semester bagi siswa/wi sudahpun bermula..
2 bulan dan ianya sangat lama.
sempat la bagi sesape yang nak membina lomak, membuang lomak pe sume
hahaa

okey,
aku tak de la cuti 2 bulan macam kawan kawan yang len.
sebab 1hb 6 da kena lapor diri praktikal..

PERASAAN?
urm,
agak terujaaaa
tapi......
agak mendebarkan la jugak sebab sebelum ni masa belajar just teori je sume.
then ni nak kne praktik betul betul

ape punnn,
tungguuuuuuu ^^