Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Sunday, May 2, 2010

::cuti bermulaaa::


iyee, seperti tajuk entry diatas
cuti semester bagi siswa/wi sudahpun bermula..
2 bulan dan ianya sangat lama.
sempat la bagi sesape yang nak membina lomak, membuang lomak pe sume
hahaa

okey,
aku tak de la cuti 2 bulan macam kawan kawan yang len.
sebab 1hb 6 da kena lapor diri praktikal..

PERASAAN?
urm,
agak terujaaaa
tapi......
agak mendebarkan la jugak sebab sebelum ni masa belajar just teori je sume.
then ni nak kne praktik betul betul

ape punnn,
tungguuuuuuu ^^

5 comments:

Siti said...

Selamat bercuti :)

kembatolo™ said...

selamat menggemokkan diri ye cik kuda..haha

sizukaDeboss said...

selamat bercuti & selamat berpraktikal :)

ASRUL ANWAR said...

ouh, ade praktikal ea...satu sem?

nuyu farhan said...

siti, sizuka: time kasih..hehe :)

kembatolo: hahaha..gemok doh ni..xleh dah nak gemok lagi..

asrul: yup, kte jumpa last sem yee..:)