Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Sunday, May 1, 2011

::BILA OYEN BERPERASAAN TERHADAP AKU::



Untuk perhatian:
Ini ialah entry untuk memujuk dan entry ini berwarna oren disebabkan oyen itu oren
. sekian terima kasih


[ Ini Bukan Monolog ]

"Oyennnnnnnnnnnnnnnn !"
" eh, jangan nakal sangat bole tak?"

" jangan main lompat lompat kat tingkap bole tak? jatuh ko nanti"
" adesss, jangan gigit kaki la..sakit tahu tak"

" jangan gigit kertas bole tak? "
" apela buas sangat ko malam ni ha"


Tiba tiba oyen lari laju laju mengalahkan watson nyambek,
bummm ! *yang ni aku tak pasti pulak bunyi die macam mane..haha*
dia pergi lompat naik atas katil dengan aksi yang rakus gile. Oke, masa ni tahap kebaikan yang memang menjadi lagenda tu dah bertukar menjadi kemarahan. pa lagi bro, aku pegi amik si oyen tu, amik blanket die gulung gulung dia dalam tu macam roti gulung. lepas tu "pup pup pup" kena pukul.*ni pun aku tak sure bunyi cane*. Untuk perhatian lagi, aku tak pernah lagi buat dia macam
ni

[ lebih kurang gini la masa kena bungkus tu ]
.



Lepas je kena pukul tu, aku dah faham sangat perangai dia. mesti merajuk punya la. duduk kat ceruk dinding sekor sekor. tapi kan, aku ingat ke kali ni merajuk dia tu macam biasa je. rupanya terbawak bawak.


Memang tak main langsung dah lepas tu. aku dengan roommate aku panggil pun tanak nyahut.
"oh broo, ko pandang aku sebelah mata pun tanak kan"
duduk la dia sorang diri sambil buat muka kesian sampai aku rasa bersalah. baiklah oyen, mintak maaf. kau tu yang nakal sangat.

Soryyyyyyy

*sambil pandang muka buat kesian oyen..kita bako je*



7 comments:

Hafiz said...

hahaa~

Nuyu Yusof said...

nampaknya entry sedih ini x menjadi sebab telah digelak..haha

Anonymous said...

oyen menjadi amat2 pasif...main smbil baring...-ct.aya-

Anonymous said...

oyen pesan:
dala aku xde mak n ayah..korang buli aku...huhuhuhuhu...

Nuyu Yusof said...

hahahaha..meh nak hantar g balik kedai jumpa mak angkat meh..haha

Anonymous said...

xsangke oyen lagi laju dari watson nyambek....XD

Nuyu Yusof said...

hahaha..bape kilometer/jam ntah die bole laju..mcm cite the flash zaman kecuk dulu..huhu