Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Friday, June 24, 2011

::KERJA SEKARANG MEMANG BEST !::

Assalamualaikum



Sekarang ade dekat Kompleks Rakan Muda, Puchong. Berkampung kat sini dalam masa sebulan lebih. Macam macam aktiviti buat sampai takde masa nak jaga diri sendiri dek terlalu excited buat kerja. tapi makan memang tak lupa la..itu penting oke..hehe







Apa kau buat kat sini ha nuyu?? semak je. haha..jeng jeng jengg, ni la kerja aku tuk masa terdekat ni. sangat teruja sebab aku tak pernah mimpi pun nak buat kerja macam skarang ni :)






Ni pun kerja gak ni. kerja kena tengok bola Malaysia vs Lubnan. 2-1 Malaysia menang. best gile kot game semalam. punya la excited sampai terbangun berdiri, golllllllllllllllll ! *bajet je macam tak pernah tengok bola..haha*



P/S:

Sebenarnya aku tengah bosan ni sebab sekarang takde kerja sebab kena rehat sebab dah tiap tiap hari buat kerja. aku pulak bosan sebab dah banyak tido sebabbbbbb....entah. bape banyak sebab dah. ok tata :p



4 comments:

sizuka[Izzati] said...

kerja baik2 baik nuyu :)

Nuyu Yusof said...

time kasih :))

aunieZ said...

hoho cmne nk apply kje ni...

Nuyu Yusof said...

hehe..ni lanjutan program under uni dulu. skng ni die gabungan banyak2 ipta :)