Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Tuesday, December 6, 2011

::SIBUK::



Kesibukan sememangnya menghalang kita untuk bersuka ria dan melakukan aktiviti yang kebiasaannya dilakukan sebelum ni.


Sibuk tu takde masa.
Sibuk itu kadang kadang memeningkan.
Kadang kadang meletihkan
dan semestinya penat.


Oke, penat dan letih tu lebih kurang kot
*garu kepala*


- My love Mantap'ians -
Yanti takde masa ni.



- Makan makan : di Shukumvit a.k.a Sup Kambing-



Tapi sebenarnya sibuk tu bagus jugak bila kita memang takde apa nak buat. Bagus untuk mengisi masa lapang, dan bagus untuk perkembangan otak bila kita buat sesuatu kerja yang menyebabkan kita perlu untuk berfikir.
Ye la kan, tak kan nak duduk membuntang mata je kan.


Macam aku sebelum ni duduk rumah jadi suri rumah terhormat sampai gemok gemok da ni haa..pipi pun da tombam.
Tapi bila dah kerja ni ok je. Tapi sebenarnya makin gemok pun ade..hahahah.
 Kerja duduk dalam office menghadap laptop dan dibawah aircond. Memang membina lemak..


Dan kesibukan ini juga lah yang menyebabkan aku jarang untuk menghapdet blog.
*ni je tujuan utama nak cakap sebenarnya*
Hahaha

Ombak Rindu pun aku tak sempat nak tengok lagi ni..
cehh



- Cyber Troopers : Hotrel Crystal Crown -



- Majlis Sesi Ramah Mesra bersama Timb Menteri Belia dan Sukan, Dato' Razali Ibrahim : PWTC -



Till then,
chill

:)


   

2 comments:

.::.nuek.::. said...

eeeeeeeeee....
gambo saye ader laaa:)

Nuyu Yusof said...

harus la ade kan..heheh