KORANG KAWAN AKU

Saturday, August 22, 2009

::kuasa melantak yang hebat..jeng3::


Dengan ini, beta dengan lafaz Bismillah hirrohmanirrohim

mengisytiharkan esok puasa!!!
horeyyy..akhirnya saat ini sudah tiba.
tapi lain pulak bagi adik aku,
"esok pose ek? cam tak caye je"

***********************


Orang cakap, sebelum puasa ni kita kena makan banyak banyak..
mana la tau kan kot kot mengidam masa tengah puasa.
termasuklah aku,
tak tau oh nape hari ni rasa macam banyak gila benda nak makan:

first masa tengahari tadi..
duk tengah online tetiba rasa nak makan kek.
aku pun punya la geledah almari makanan, peti ais, bukak saji tapi tak jumpa..
dalam hati cakap, donut pun takpe laa..
bukan setakat donut, ape pun tarak! sume aku dah sumbat sebelum ni.


last2 nak tau ape aku buat?? hehe..

sebab teringin sangat aku pun amik la serbuk milo tu ratah gitu je..
sampai la hilang mengidam :p
*tak lama lepas tu mak aku bawak balik eskrim. banyak gila makan :D*


malam ni pulak ingatkan nak kuar cari baju raya..dengan abang n adik.
bukannya baju raya yang kitorang cari.
pergi melangkah kat makanan pulak..
beli beli bawak balik umah.
malam ni saja makan banyak gilaaaaaaaa


*adik aku hasut suh beli*


*taraaa, dah tertunai hajat*


*daging itik madu: ni adik aku hasut suh beli jugak*

lagi + nasi minyak + air mangga..


bapak banyak makan! yang tak tahan sebab kitorang 3 orang je yang ngap. buat gini dalam seminggu confirm jadik belon
muahahaa :))

tapi bak kata adik aku:
SETAHUN HANYA SEKALI..*die tiro lagu raya tu*

ape punya setahun! padahal selalu je makan banyak.
pigidahhhh...

pagi esok kita bangun makan lagi yepp..
haip haip, untuk sahur. daku tak ponteng! haha
jom sahur :)


*siang tadi da makan nasi. siap bertambah*



8 comments:

Evi LoLyta said...

haha ni mcm puasa sbulan x buke2 je... ahah pape pon, selamat bpuasa ey~ :P

zumairi said...

byknyer mkn...ratah serbuk milo pun jadik he he..;-)

Bro Framestone said...

byknye makanan huhuuhu...ops ingt hari nie dah pose huhuhu

out of topic--> he..23x xkisah berapa byk wish pun.... tue mknenye sentiasa mengingati antara satu sama lain... selamat nuyu xsms bro wish jugak he..23x (cam la ade no bro kan)

pe2 pun selamat menjalani ibadah pose.. balik krg leklok...mintak pak cik driver bawak leklok

Nuyu Yusof said...

to evi:
haha..tu la.banyak sgt makannya. kalau la boleh pose tanpa bukak, confirm jimat duit..lagi 1 bole kurus :p

to zumairi:
hoho..sangat tak tahan nak makan kek.nak cari benda2 yg mcm manis sket ke, last2 nampak milo, makan je :)

to framestone:
haip2, pose..jgn sebut makanan. nanti ngidam nk makan lg.. :p

---> rasa best lak wish bnyk2..hehe. selamat x wish kat sume org dlm muka buku tu je..hohoo
selamat berpose, bersahur dan berbuka untuk bro jugak :)

Bro Framestone said...

dahkamu dok tempek gambar2 makaan yg menyelerakan he..23x huhuhu mahu xngidam bro yg bersusah payah menahan lapo dan dahaga di blog nuyu nie

try la wish kat semua org dalm muka buku....

puspa said...

huhu..
sedapnyerr nuyu oiii,,,
pe2pon...
selamat berpose....

Kuwe said...

ciss betul2 melantak ye?

slmt posa la weh

Nuyu Yusof said...

to framestone:
haha..nanti nuyu nak tarok lagi banyak2 makanan. bia bro sampai tergoda..kui3

ari tu dah wish kat separuh org dlm muka buku....


to puspawarna:
huhu..sedap2. selamat pose gak buat leya. jumpa kat bazar nanti...:)

to kuwe:
melantak yang best :D
u too, selamat puasa juga...