KORANG KAWAN AKU

Friday, November 27, 2009

2 in 1


SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG
KINI KAU BERSAYAP PERGILAH TERBANG
*chop2! aku takde sayap nak terbang cane..kena guna kuasa kame hame ha kot..haha*



SELAMAT HARI RAYA HAJI
+
SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 21
*tambah bilangan sorang pengundi*



usia; semakin bertambah
di kancah kehidupan pengorbanan
sukar atau senang?
itu aku tidak tahu..

dongakkan kepala tanyakan pada yang 'atas'
sejauh mana perjalanan aku
kerna aku tidak tahu


*buat korang, selamat menggemokkan diri makan lembu..pasing sini sket kalau ade lebih. moo...*


4 comments:

Bro Framestone said...

tmbah lagi satu.... berat pun makin bertambah... satu kerusi dah patah

xsempat nk undi sape yg akan memenuhi kerusi parlimen he..23x

www.broframestone.com

LEMAN said...

salam.... 2 in 1.... bagus2, semoga happy di hari raya ni....

Nuyu Yusof said...

bro:
xpe, satu kusi patah ganti kusi lain..budak kedai burger cakap,"xpe kak, hadiah besday akak esok jatuh kusi"

haha..

leman: hehe..kamu juga. salam aidil adha :)

Bro Framestone said...

he...23x cam ape je... kusi tue patut bawak balik wat kenangan kan huhuhu

www.broframestone.com