KORANG KAWAN AKU

Friday, November 26, 2010

::EVENTS::

Huhuu..hari ni memang tersangat letih !
tulang 4 kerat ni bergerak dah macam 10 kerat :p
sana sini pergi mari

Tadi siang dari pagi sampai petang ada dekat Uitm Shah Alam.
ikut kawan aku si Khalella shoot gamba orang convo.
rupanya orang yang convo tu budak matrix aku jugak.
nama Azam dan amik hotel management..hoho

Esok, 27/11 ade plan pergi Sunway Piramid lak.
saje sebab ade orang offer nak belanja hot tiket pizza..haha *gul okeh*
kalau dah masuk bab makan jangan tolak beb.
bak kata pepatah malu rugi !

oke la,
aku dah penat.
nanti la aku masukkan gamba yang shoot convo tu sikit ek
hehe..tata.

Gud nyte.
Wan an.
Oyasuminasai.


P/S:
Korang ade pape masalah sakit jiwa atau hati atau otak tak?
kalau ade, aku jumpa ayat ni dan aku memang suka sangat sangat !


Ianya memang pahit,
tapi bila ingat syurga itu manis,
rasa sedikit tenang sebab percaya janjiNYA tak pernah menipu
dan DIA lah yang MAHA BENAR

:)



No comments: