Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Wednesday, November 17, 2010

::Tragedi malam raya::

Aku ade 2 ekor kura kura..nama os dan as.
kitorang 1 family bela masa dorang kecik lagi.
masa dorang baby besar 5posen.



Kira kalau nak balik kampung pun bawak dorang balik sekali.
kalau nak raya pun dorang raya sekali.
pendek kata sentiasa bersama lah. *dekat dihati macam tv9*
Seingat aku dah 2 tahun kot.
tapi sekarang mereka dah sangat besarrrrr.
letak pun dalam besen dalam bilik mandi.


Maka nya, dipendekkan cerita malam ni ayah aku dah lepaskan dorang kat tasik titiwangsa.
*16/11/2010. selasa. aku akan ingat tarikh ni*
paling sedih sebab aku takde masa nak lepaskan dorang tu.
kurang kurang boleh la tangkap gambar akhir kan.
sedihhh teramat kot :(
mak aku pun sedih same..tapi die tak tunjuk. tapi aku tau..


So, sekarang sedang meratapi pemergian os dan as tersayang.
pergilah sayangkuuu :(


P/s: Merasa kehilangan. abaikan karangan macam budak budak ni sebab aku tengah sedih oke.






3 comments:

sizuka[Izzati] said...

alooooo sayangnyeeeee.memang kena lepaskan ke bila diorang dah besar?sobs~sabar ye.

ASRUL ANWAR said...

sy juge ade kura2...name dye april..umo dye baru 7 bulan. ^^

nuyu farhan said...

sizuka: a'aa..sbb bila mereka da besa tempat takde nak letak, mereka makin kuat makan, org kat umah pulak sume bz..:(

asrul: ouh yee..simpan katne? kem salam mereka....hehe