Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Monday, November 21, 2011

::BESDAY TERGEMPAR::



Adik: Bila 1 muharram?
Umi: Besday akak 1 muharram la. tahun baru.
Adik: Haaa..hari ni la 1 muharram *sesuka hati dia je*


Ayah aku yang baru lepas sembahyang cepat cepat:
"eh besday akak ke hari ni??"


(Adik ngn mak aku pulak cepat cepat masuk bilik datang kat aku.)


Adik: Abah ni besday anak sendiri pun tak ingat.
Umi: Shhh senyap. jangan cakap apa apa dengan abah. biar dia perasan sendiri. Umi nak tengok bila abah perasan.


(Semua ketawa.)


Tetiba abah masuk bilik.


Abah: Nape tak cakap hari ni besday akak? 
Aku: Saja tak nak bagitau abah.
Abah: *dengan gaya confident level yang sangat tinggi*, 
HEPY BESDAY AKAK !

HAHAHAHAHA
kecoh rumah aku yang hari ni besday aku.
dan sampai sekarang abah tak perasan hari ni bukan besday aku..hehe




1 comment:

Kwn Skolah Kecikmu said...

aku tgk post 20 nov, trasa pelik kejap. rasanya dah awl 7 hari. kesian Abah kamu :D