Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Sunday, June 21, 2009

::ini hari abah::


Encik Mohd Yusof bin Othman
ini anakmu, Nurul Farhanah binti Mohd Yusof
yang terkenal dengan banyak karenah dan perangai,
ingin mengucapkan selamat hari abah buat abah
semoga panjang umur dan murah rezeki
*cam birthday wishes lak*


terima kasih sebab jaga akak dari kecik
terima kasih sebab selalu rotan akak *tiap tiap hari lak tu*
terima kasih sebab selalu basuh baju akak *sampai skang pun*
terima kasih sebab selalu sapu dan kemas bilik akak
terima kasih sebab selalu dengar akak marah marah
terima kasih sebab selalu layan akak merajuk *ayat selalu abah: ni anak abah umo 3 bulan :p*
terima kasih sebab selalu bawak akak pegi jalan jalan
terima kasih sebab selalu jadi bank dunia akak
terima kasih sebab selalu bawak akak kuar makan *nanti balik umah kite g makan tomyam eh*

terima kasih buat segalanyaa.......


bila abah berleter:
"abah ni selalu bebel. darah tinggi kang"


bila abah pesan suh belajar:
"iyeeee...akak tau la."


bila abah suh belanja :p
"takde duit..abah la belanja" *iye, aku jahat!*


abah suka makan kopok. dan bila abah suh goreng:
"alaa, nanti la." *petang baru aku masak*



dan yang paling aku tak boleh lupa bila abah mula perasan.
"ohh, hensem abah"
"kak, amik la gambar abah"
"tu umah gewe lama abah"
"kem slm kat makwe makwe abah"
"abah dulu ramai peminat"

adoyaiiii...adakah aku mewarisi sikap babah??
hahaha..sememangnya aku jahat!
oh ohh..tidak

send to abah:
Selamat hari bapa (^^)v

received from abah:
Salam. Tq dari abah. study rajin2 agar dapat pointer yang tinggi. agar jadi student yang cemerlang dan senang dapat kerja apabila tamat belajar nanti.

tulah abah..tak pernah lekang ayat die, "belajar rajin rajin"
tapi akak selalu main *mengapakah?*


hadiah untuk abah:
akak akan pastikan kejayaan ini milikmu
insyaAllah

luv u foreva n eva

p/s:
hari ini akak ingin mengatakan yang abah sememangnya hensem. patut la anak die ni lawa *warisi sikap abah?*


13 comments:

anakpolis said...

brute babah kuat gle tau~~hahahhaa..

ramai org kate aku ensem gak..tp upenye gtu sejarah kite..drp abh yg ensem..hohohohoho..

slamat hr abah gop~

nuyu farhan said...

haha
nampaknya sume da ikut sifat babah.tapi perasan babah sgt kelaka :p

teringat masa kecik aku tido kat bwh umah (malam masa tu dan umah pangsapuri) sebab nak tunggu abah balik kerja..

bila abah balik kerja abah cakap:
anak sape la ni tido bwh umah malam2 gini..upenya abah terkejut sbb anak die..haha

:))

GRuNGe said...

Owh, selamat hari bapa kepada Encik Mohd Yusof Bin Othman.

Ketahuilah olehmu, anakmu telah menjadi seorang ultrawomen yang berjaya di Terengganu. Lalalalala.

nuyu farhan said...

eh jgn cakap,
abah x tau lg nuyu jd ultrawomen..
:p

MISZ NaNa said...

Selamat hari bapa untuk ayah nuyu!! haha~

DuRiAn rUnTuH said...

wawah..hensem semart lar abah nuyu..hihik..dari pandangn seorg bername anak saje ok..hihik

AKMAL said...

rasanya,satu je sifat babah nuyu y mmg mlekat kt ank die neh..
kuat pearsan..haha

Zumairi said...

untuk mereka yang dah ketiadaan ayah boleh tak menyambutnya....takperlah saya tompang gembira

nuyu farhan said...

to nana:
tengkiu..ini abah suda jawab..hihi

to miss durian:
wahhh..kalau abah bace, mesti bangga gila ni..hahaha

to pae:
how 'dara' u say like dis to me..haha
perangai perasan ni pun ade ikut pae gak..:p

to zumairi:
ohh, bole2..wlpn ayah da tiada, stil bole sambut.banyakkan berdoa untuk ayah..insyaAllah doa anak yang soleh akan dimakbulkan :)

selamat hari ayah untuk anda:p

haruan tasek said...

selamat hari bapa kepada ayah awak

Muhammad 'Aizat bin Anwar Apandi said...

nak nagis je bile bace entry nuyu ni...kadang2 kite x dapat nk balas jasa diaorang membesarkan kite...Apa2 pun kasihkan ibu ke syurga, kasihkan ayah kekal bahagia

nuyu farhan said...

iye..
sesungguhnya jasa itu takkan dpt dibalas..dan tida kasih yang lebih bahagia melainkan kasih Allah dan ibu bapa.

:)

mRs.jUkoGYu said...

slamat ari bape...