Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Monday, August 15, 2011

::KEK COKLAT SAYA::



Assalamualaikum.

Disebabkan aku duduk rumah tak tau nak buat ape, so aku ingat nak la buat sesuatu yang 'macam' besttt. Makanya bangun pagi tadi dengan bersemangat waja terus aku siap nak buat kek. Takde la kek yang power power sangat. Setakat Moist Chocolate je..hehe





Adik beradik aku selalu cakap:

"Eh akak reti ke masak?"
"Akak nak buat kek? hahaha"

Ok fine. boleh pulak korang gelakkan aku kan. Ingat tak pandai ke haa?? saje je malas tunjuk kat dorang tu.




*Ok, agak sedikit comot..hehe*




*Insan kesayangan dalam hidup aku*


dan akhirnya,

.
.
.
.
.
.
.
.


TADAaaaa !!









Hehe..dah siap da pun. Bakal jadi santapan berbuka nanti. Buat PP, kak ma yang ade dekat mesir tu, nanan yang ade dekat kelantan, so amacam? Percayaaa? haha..korang tengok dari jauh je k :))




P/S:
SELAMAT BERBUKA PUASA




5 comments:

sizuka[Izzati] said...

waaaaaa tgk moist tu macam sedap jeeeeee.nakkkk :P

Nuyu Yusof said...

bole2, meh sini meh..hehe

^ cik suEyAyA ^ said...

takat leleh tuu k.nuyu...
kuruh poso ulang tyg kek mu buat k.nuyu.. hahahaha

Nuyu Yusof said...

haha..nok ke? meh sini la..aku buat lagi..haha

^ cik suEyAyA ^ said...

buleh gok..
tunggu nnti aku sapa di pulapol tu..
hihihii