Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Saturday, August 27, 2011

::PRAKTIKAL DI WAD ORANG GILA::


Assalamualaikum


Pagi tadi aku borak borak la dengan adik aku si Inan tu.

Then dia cerita pasal tempat praktikal dia. Ouh ye, inan amik nursing so dorang selalu kena pergi praktikal. Tapi kali ni yang menariknya sebab dia kena praktikal dekat tempat orang gila. hehehe

*Adik nursing, abang doktor. Aku akaun. sesat*


I: Dorang ni comel tau !
N: Oh yeke..tapi macam best kan kalau jaga orang macam ni. Eh, dorang ni mengaku tak yang dorang ni gila?
I: Dorang ni macam ni tau, kalau dorang tengah SIHAT, dorang tak mengaku yang dorang ni gila. tapiiiii, kalau dorang tengah ok je lepas tu dorang rasa macam NAK JADI GILA, dorang akan cakap, "Aku nok jadi gila doh ni ! aku nok naik gila" *praktikal dekat kelantan sebab tu bahasa begitu k*


***


N: Dorang ni agresif tak?
I: Ok je, tiap tiap pagi selalu kitorang buat erobik ramai ramai..hehe
N: Ohh
I: Tapi kan, yang perempuan lagi agresif tau. ada tu sampai goncang pintu dorang lepas tu jerit "Tesco tecso"


I: Ade tu masa doktor nak buat terapi eletrik, orang lain lepas bagi bius ape semua, dorang tak sedar dah. Tapi ada sorang ni, dia macam aktif sikit la. masa doktor nak bagi eletrik tetiba dia sedar. Habis eletrik terkena dia masa dia sedar..Doktor pun naik pelik..haha


***

I: Ade jugak yang macam patriotik. Mula mula nangis lepas tu angkat tangan. MERDEKAAA !
N: Haha..mesti dia patriotik tu. *Dorang pun tau patriotik..kita ada?*
I:
Ade tu siap nak tulis surat dekat Dato Najib. Aku baca la surat tu.




N: Dia cakap apa?
I: Pasal Negeri Selangor..bla blaaa..pastu dia cakap 'hapuskan rokok dekat selangor' haha


***

I: Tapi dorang sangat baik sesama geng dorang. Selalu geng dorang yang saling tolong kalau ada sorang nak naik gila.




P/S:
Banyak lagi cerita sampai aku pun tak ingat da..hehe. tapi mereka memang sangat kelaka.
Macam macam perangai ada :))






2 comments:

Miszcahye said...

hikhik...
hari tu dgr saim cite...
die praktikal situ jugak
hok laki mcm GS ...
so trainee pmpn xleh dekat...
huuu
scaryyyyy

Nuyu Yusof said...

haha..ade gop adik cite..ade sorg laki yg GS..pastu ade kwn die yg penah kena. lepas tu tobat berhati2 la..haha