Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Thursday, August 18, 2011

::BIL API + RUMAH SEWA::

A - Abah
N - Nuyu


KISAH 1 ; Bil Letrik Rumah Aku.


N: Bah, mana bil letrik bulan ni?
A: Kenapa pulak?
N: Saja nak tengok. sebab hari tu nampak bil air je. letrik takde pulak
A: Ohh, abah da bayar dah.
N: Yeke? banyak tak bil bulan ni? *muka dah cuak*
A: Banyak..naik. selalu dalam RM 70 lebih. ni naik pulak.
N: Sebab akak ke? haha
A: Yela, akak selalu je bukak ngadap laptop. malam lagi. siang lagi.
N: Hahaha..ape pulak sebab akak? mana ade mana ade. ni mesti sebab bayar mahal kes peti sejuk ni *tanak ngaku kan pastu salahkan peti ais pulak*
A: Eh takde. sebelum ni biasa je. nanti kalau akak dah keje, akak la pulak bayar. hehe
N: Haaa? eh akak banyak tanggungan ni..hahaha
A: Haha..ye laaa



******************************************



KISAH 2 ; Rumah Sewa


N: Bah, kawan akak cakap dia pun nak cari rumah sewa kat Shah Alam sebab dia nanti nak kerja situ.
A: Oh, bagus la tu. tapi kawan abah cakap situ sewa rumah mahal.
N: Eh takde la..ade je ramai student Shah Alam sewa rumah area situ.
A: ...............
N: Ade lagi kawan akak 4 orang. budak universiti.
A: Dah tu takpe la. tapi jangan la sewa lagi.
N: Kenapa pulak?
A: Akak tanak duk sini ke?
N: Haaa??
A: Duduk sini la..duduk kat rumah.
N: Nakkkk
A: ................ *keluar bilik*



Oh lupa, abah masih ingat aku ni anaknya yang berumur 3 bulan =p




2 comments:

CiK EyeRiN said...

dpt kijo kat shah alam doh koww..??
kat mane?? bestnyerrrr..hehehehe..

Nuyu Yusof said...

eh bukan..ari tu ade interview tp x g sbb ingatkan jauh..hehe. lepas tu, mcm ramai bdk2 cls nk mintak keje area situ..tu yg dorg nk cari umah sewa..hehe