Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Tuesday, October 11, 2011

::HAHAHAHA::



HAHAHAHAHA !


Dengan 1 perkataan,
boleh menipu mata yang memandang.

Dengan 1 ayat,
boleh sembunyikan apa yang sedang dirasa.


Kadang kadang bila sampai satu keadaan, aku rasa aku tak kenal diri sendiri.
Aku ingatkan aku ni kuat. 
Iye, bajet kuat. dan cuba untuk nampak sennnntiasa gembira !
Tapi rupanya aku ni lemah orangnya.
Makin tua makin sensitip.

Macam biasa la,
dalam hati sape tahu kan.
Hahaha.

Dan kadang kadang ada cerita yang aku rasa aku patut untuk berkongsi.
Ye la, orang kata, kalau kita rasa macam terbeban dengan sesuatu,
kalau kita bercerita boleh kurangkan sikit beban tu.
Sekurangnya la..

Tapi yang menjadi masalah,
kenapa aku tak reti macam mana nak bercerita.
Tak tahu nak mula dari mana.
Tak tahu nak berakhir dekat mana.
Kalau bab mengarut no 1 kot..haha
Susahlah kau farhanah !





P/S:
kadang kadang kita rasa senang nak faham orang lain,
tapi susah nak faham diri sendiri.



No comments: