Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Monday, October 17, 2011

::JUMPA KAWAN UMI::



Pergi jusco wangsa maju dengan abah dan umi.
Abah yang bawak kereta.
Masa nak cari parking tetibe nampak kawan umi lalu kat depan.
Cepat cepat je umi tekan hon.

Disebabkan cermin kereta ade sedikit tinted, so kawan umi tu tak nampak + tak cam la sape yang ada kat dalam tu.
Siap buat muka macam nak jeling lagi.
hahaha


Lepas tu kitorang cakap dekat abah:
"Habis la bah, mesti dia ingat abah nak mengorat die..haha"


abah pulak balas:
"Mesti die ingat abah nak ngorat die"
"Berat umi awok ni"
"Umi mengkhianati abah !"


Semua tergelak..haha



No comments: