Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Monday, October 3, 2011

::SILA BAGITAHU::



Assalamualaikum.

Sekadar ayat penyata..
Omongan? Mungkin.


Hai kawan,
hai sahabat,
hai teman,
:)

Kalau ada sesiapa rasa tak suka saya,
ada tak puas hati pada saya,
tolong bagitahu k.
Tolonglah bagitahu sebab saya tak tau kalau saya ada silap.


Kalau ada nak tanya apa apa, 
sila tanya k.
InsyaAllah saya akan cuba jawab, selagi saya boleh.
:)



P/S:
Jangan cakap belakang  k..nanti lain jadinya..hehe.
Minta maaf kalau saya ada silap :)


2 comments:

afifaa. said...

kak nuyu, bila nak tukar mood kat tepi tu. hehehee. Kak mai pn ada cite dia g program MANTAP dgn kak nuyu :)

Nuyu Yusof said...

alamak, tak tertukar ! hahaha..thnks sbb ingatkan. MANTAP? mantap sangat best..ade jugak mai cite yg die ade skali ngn afifaa :)