Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Monday, October 31, 2011



Aku rasa sejak kebelakangan ni aku senang nak terasa dengan orang.
Kes ketuaan ke ape?
Tapi takpe,
selagi sabar ada dalam diri,
aku rasa semua akan ok..
walaupun kadang kadang rasa perit sebab tak tahu nak cakap macam mana.


Takpe takpe,
its ok :)

Sunday, October 30, 2011

::Terengganu maju.....impianku::



Semalam:

Terengganu Kalah Lawan Negeri Sembilan.
Ohhoooo hoi !



Tapi takpe,
Dah juara Piala FA.
Naib juara Liga Super.
Naib juara Piala Malaysia.


Kau ade??
Haha. *ayat penyedap hati*



P/S:
Mereka berkata,
Menang kalah adat permainan. Yang penting support team ^^v



Monday, October 17, 2011

::JUMPA KAWAN UMI::



Pergi jusco wangsa maju dengan abah dan umi.
Abah yang bawak kereta.
Masa nak cari parking tetibe nampak kawan umi lalu kat depan.
Cepat cepat je umi tekan hon.

Disebabkan cermin kereta ade sedikit tinted, so kawan umi tu tak nampak + tak cam la sape yang ada kat dalam tu.
Siap buat muka macam nak jeling lagi.
hahaha


Lepas tu kitorang cakap dekat abah:
"Habis la bah, mesti dia ingat abah nak mengorat die..haha"


abah pulak balas:
"Mesti die ingat abah nak ngorat die"
"Berat umi awok ni"
"Umi mengkhianati abah !"


Semua tergelak..haha



Friday, October 14, 2011

::LINE LEMBAB::



Assalamualaikum.
Hi guys.
sihat?


Sekarang line internet berada pada tahap kuasa kuda yang paling lambat dan lembab bak kelembaban semulajadi..Kuda berjalan jalan anak mungkin.
Makanya, disini  apa yang aku nak cuba nyatakan ialah,
aku sedang mengalami sedikit kesulitan untuk menghapted blog.
*Sebarang kesulitan amatlah dikesali*


Hehe.
Till then,
berhidup dengan baik okai.



always chill !
:)





Wednesday, October 12, 2011

::................::



Sesuatu yang selama ini menjadi kerisauan,
dah 90% terjadi.
Tunggu je la apa jadi dengan 10% tu.





......................
hilang kata kata.
tak bole nak berfikir.
buntu.



P/S:
kenapa mesti kat situ????? tensi.


Tuesday, October 11, 2011

::HAHAHAHA::



HAHAHAHAHA !


Dengan 1 perkataan,
boleh menipu mata yang memandang.

Dengan 1 ayat,
boleh sembunyikan apa yang sedang dirasa.


Kadang kadang bila sampai satu keadaan, aku rasa aku tak kenal diri sendiri.
Aku ingatkan aku ni kuat. 
Iye, bajet kuat. dan cuba untuk nampak sennnntiasa gembira !
Tapi rupanya aku ni lemah orangnya.
Makin tua makin sensitip.

Macam biasa la,
dalam hati sape tahu kan.
Hahaha.

Dan kadang kadang ada cerita yang aku rasa aku patut untuk berkongsi.
Ye la, orang kata, kalau kita rasa macam terbeban dengan sesuatu,
kalau kita bercerita boleh kurangkan sikit beban tu.
Sekurangnya la..

Tapi yang menjadi masalah,
kenapa aku tak reti macam mana nak bercerita.
Tak tahu nak mula dari mana.
Tak tahu nak berakhir dekat mana.
Kalau bab mengarut no 1 kot..haha
Susahlah kau farhanah !





P/S:
kadang kadang kita rasa senang nak faham orang lain,
tapi susah nak faham diri sendiri.



Friday, October 7, 2011

::JUMAAT::





Kalau saya salah,
Tolong tegur.


Jangan biarkan saya.
SAYA JUGA MAHU KE SYURGA
:)







Wednesday, October 5, 2011

::2 HARI::



2 hari
di UiTM Shah Alam
(ade hal nak selesaikan masalah negara)


Special thanks to;

Yanti
(sebab bagi tumpang bilik, merempit bersama untuk cari makan malam malam + ulang alik padang jawa)
Amirulzaki
Salim
Nuek
Zaim
Daus
Apple
(geng melepak)
Budak bilik yanti
Farid Isa a.k.a bawang
(kawan baru. kira thanks jugak lah :p)


TOCHE !
ARIGATO !
:)

*note untuk yanti sebelum balik*




Monday, October 3, 2011

::SILA BAGITAHU::



Assalamualaikum.

Sekadar ayat penyata..
Omongan? Mungkin.


Hai kawan,
hai sahabat,
hai teman,
:)

Kalau ada sesiapa rasa tak suka saya,
ada tak puas hati pada saya,
tolong bagitahu k.
Tolonglah bagitahu sebab saya tak tau kalau saya ada silap.


Kalau ada nak tanya apa apa, 
sila tanya k.
InsyaAllah saya akan cuba jawab, selagi saya boleh.
:)



P/S:
Jangan cakap belakang  k..nanti lain jadinya..hehe.
Minta maaf kalau saya ada silap :)


Saturday, October 1, 2011

::BIAR....::




"Pada saya,
biar dia salah sangka,
biar dia salah anggap,
biar dia salah menduga,
biar dia tahu yang buruk,
sebelum dia mengharap yang baik baik.

Kalau dia ikhlas,
dia akan sedia menerima kekurangan yang ada,
dari hanya mengharap yang baik dan sempurna.

Apa guna menghabiskan masa menujukkan kebaikan,
bila dia tak boleh menerima kelemahan dan kekurangan?




Biar dia tahu saya tak pandai itu, saya tak pandai ini.
Biar dia tahu, saya mungkin tak dapat memenuhi expectation dia yang tinggi melangit itu.
Biar dia tahu, saya pernah punya masa lalu, namun saya masih punya masa hadapan.
Biar dia tahu. Biar dia buat keputusan.

Supaya dia tak rasa tertipu.
Supaya dia tak menyesal kelak.


Trust HIM More :)