KORANG KAWAN AKU

Wednesday, December 5, 2012

MASTER


Assalamualaikum...


Sekarang ni musim final.
Balik rumah sewa,
Panjat tangga tingkat 5 namun tak kurus-kurus. Galas beg sandang. Dekat tangan ada satu lagi beg bimbit kecik sambil pegang 1 artikel untuk dibaca.

Bukak je pintu nampak kawan-kawan tengah borak pasal exam dekat ruang tamu. Dorang pandang aku,

"Nampak sangat budak Master, dengan artikel kat tangan penuh highlight" (Jaizah ; budak rumah, 2012)


*************

Semalam da lepas 2 paper. Seriously pening kepala. "Tawakal is the best answer"
Masa nak balik terserempak la dengan budak kelas dekat car park. Pakat bincang nak penuhkan perut kat mana..Laparrrrrrr. Lepas decide sume masing-masing gerak dengan perasaan yang tak sabar. Aku naik kereta housemate jerrrr 

Sampai 1 selekoh tu, nampak la dua orang budak laki kelas aku tengah nak pakai helmet nak naik motor dengan ramai orang, muka berkerut dan dengan panas bahang nya lagi. Dan lepas tu aku tanpa segan silu terus 'wek wek' jelir lidah kat dorang ala2 macam budak tadika semangat tengah ejek kawan dorang tu. Act, aku pun tak tau apa motif aku buat gitu. Spontan !.  Dah la ramai orang tengok. Lepas kereta gerak, kitorang satu kereta pusing belakang tengok dorang tengah gelak-gelak..cehh. Mesti budak kelas aku tu fikir, "Mentang-mentang la naik kereta tak kena panas, tak payah menunggu, aircond siap, dia wek wek nye kita". Haha..Bila fikir balik rasa malu gila..Forgive me. haha

"Kalau orang tau ni budak master, orang pun tak percaya" (Azian ; budak kelas, 2012)



(AC7702B, With Lecture PM Arun: Advance Financial Reporting)



P/S: Ada lagi 2 paper on 8/12 and 9/12. Doakan ye kawan-kawan :)


No comments: