Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Friday, September 9, 2011

;;KAD RAYA::


Tengahari,
tengah kemas barang.
abah balik kerja.


ABAH: Kak, ni ada kad kawan awok kahwin ni.
*dapat 2 kad sekaligus. ye, dorang sume ramai yang nak kawen.*


Tengok tengok je kad dah terbukak.


N: Ala, nape abah bukak surat akak?
ABAH: Abah ingat ni surat abah. sebab alamat dekat abah. tak perasan nama akak atas tu.
N: Alaaa...


Baru je nak blah masuk bilik, terperasan ade lagi 1 kad atas meja.


N: Eh, ni akak punya jugak ni. *ini kad memang aku tunggu tunggu*
ABAH: Ye la, akak punya jugak tu.


Tapi yang ni tak terbukak. sebab clear nama aku kat sampul surat..hehe.


Tadaaaaa !



Dapat kad raya yang sangat sangatttt comel..haha



* Siap ade kambing. tapi tulisan tu cakap, "sebenarnya nak letak gambar itik"..ceh. haha*





*C, kan da cakap. sangat comel !*



Hahaha.
Thanks kepada penghantar.
^^v




No comments: