KORANG KAWAN AKU

Friday, September 23, 2011

::MASUK BERITA? HAHA::



Firstly,


*Find me? 
Clue: Yang paling depan dan beriya sekali..haha*

.......


Semalam keluar sekejap dan balik malam.
So bila sampai rumah dan otak pun dah 'penat', duduk je kat katil opkos la terus sampai ke bulan.
*sory untuk sesape yang mesej semalam tapi aku tak reply*


Pagi ni bila bangun tido, 
on laptop,
online.
Bukak je muka buku,

terus la nampak benda ni,

*Klik untuk tumbesaran*


Haha,
Ok. memang diakui. Gambar tu jelas menunjukkan aku memang bersemangat dan mencapub sebab dah la depan sekali, lepas tu siap angkat dua belah tangan lagi.


Alkisahnya sebelum tu aku + budak kelas aku yang lain duduk sebelah lain. Tapi bila kitorang dengar je geng yang 'hook' biru tu sebut, 
"Eh, gambar berita !",

Apa lagi, terus la kitorang berlari dengan kuasa kuda dan cepat cepat menyelit duduk depan sekali tanpa menghiraukan sape yang ada kat belakang..Tak kisah la, janji masuk muka dalam tu..haha
*terlalu beriya..cehh*


*Atas: gambar classmate aku yang lain. tapi aku takde la*


Dah, tu je kali ni.
okbai
:)




P/S:
Act berita ni main point dia mengenai prasarana yang
sedang giat dibangunkan di dalam UniSZA. Tak sempat aku nak merasa lebih.



No comments: