Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Thursday, September 15, 2011

::PRE CONVO::




Dah sampai Terengganu.
Alhamdulillah..


 Malam semalam sampai la pagi tadi sakit kepala. dalam bas pun tak berapa nak boleh tidur. sangatttt sejuk !
Makanya bila dah sampai stesen bas, mengantuk pun dah tak boleh tahan,
Jadilah homeless..haha


 
 *Yang sebelah tu tak tahu sape*


 Jubah konvo da amik.
Mula mula masa daftar amik saiz S. Tapi disebabkan ade kesilapan teknikal yang boleh membuatkan hati meronta ronta, aku kena amik saiz L..cehh.


Tapi selamat la ade sorang kawan aku ni die kira tinggi sikit. So bila amik saiz S, jadi la singkat yang amat. 
Sekarang, aku dapat saiz S, dia amik saiz L..hehe


Kejap lagi pukul 2 ada raptai..lepas tu amik gambar pre-convo. yeayyy !
:)


*Muka mintak penampar*



P/S:
Jumpa ramaiiiiiii kawan..hehe




No comments: