Google+ Followers

KORANG KAWAN AKU

Saturday, September 3, 2011

::NURSING VS ACCOUNTING::

Duduk dalam bilik.
Fuad masuk *adik*


F: Kak, download lagu ni. bla bla....
N: *Download dengan semangatnya.*


F: Kak, aku bukan nak cakap ape. tapi nanan *adik pompuan aku* pandai mekap kan?
N: Yela, sebab dia kan nursing. Kena la tau sikit. Tak kan nak rawat pesakit dengan muka lesu 'toye' je.
F: Dia kiranya macam Kak Ja kan *kakak sepupu aku*
N: A'aa..kak ja pun nursing jugak.


F: Lepas tu kan kak, kalau orang akaun pulak cepat mati.
N: Haaa? apesal pulak??
F: Yela, sebab bunuh diri.
N: Hahaha..pandai pandai je




P/S:
Ade ke boleh dia cakap orang akaun mati cepat sebab bunuh diri. Konon bankrupt ke ape..haha.
First time aku dengar cani. Tersentap mak nak aku selaku budak akaun ni.


No comments: